Bliv klogere på chatbots
Bliv klogere på chatbots
ChatGPT har løftet chatbotten til et nyt niveau, men hvad er generelt nøglen til en god chatbot? Hvordan adskiller ChatGPT sig fra de chatbots vi ellers kender?
Mange har helt sikkert støt på chatbots, hvor man stiller et spørgsmål og får et svar, der ikke giver mening, eller man får svaret ”det forstår jeg desværre ikke, kan du prøve at stille spørgsmålet anderledes?”.
En chatbot er en ny kanal til at kommunikere med kunderne (og medarbejderne), men det er også en kanal, der løbende kræver bemanding og vedligeholdelse.
Chat GPT har i starten af december 2022 indtaget medierne med fuld fart og løftet chatbotten til et nyt niveau. Hvad er det, den kan i forhold til de chatbots, vi ellers kender?
IT Kartellet og boost.ai vil sammen på dette webinar komme ind på følgende:
- Værdi: Hvilken værdi bidrager en chatbot med?
- Implementering: Hvad kræver det at udvikle og have en chatbot?
- Organisatoriske krav: Hvilke organisatoriske krav er der til at have en chatbot?
- Andre værdiskabende muligheder med en chatbot
- Demo: Demo af boost.ai chatbot
- Intro til ChatGPT: Hvilke muligheder åbner ChatGPT for, og hvad betyder det?
På webinaret vil Anette Schrøder Mikkelsen, Advanced Data Analytics Manager fra IT Kartellet sammen med Casper Pedersen, Strategic Partner Manager fra boost.ai fortælle om erfaringer med udvikling af både interne og eksterne chatbots. Deruodver vil du få mulighed for kort at komme ind i maven på en chatbot.